Dove

Dove

je američki brend za osobnu njegu u vlasništvu Unilevera, britanske tvrtke za potrošačku robu. Proizvodi se prodaju u više od 150 zemalja i namijenjeni su ženama, muškarcima, bebama i djeci. Dove-ov logo prikazuje siluetu ptice po kojoj je brand dobio ime.

Riječ “dove” na engleskom jeziku znači “golubica”. Golubica je često simbol mira, ljubavi i čistoće, što se povezuje s imidžom branda Dove, koji promiče nježnost, njegu i prirodnu ljepotu.

Razvoj kompanije

Dove je započeo svoj put 1957. godine u SAD-u s revolucionarnim novim sapunom za čišćenje kože. Sa svojom patentiranom mješavinom blagih sredstava za čišćenje i ¼ hidratantne kreme, Doveov kultni Beauty Bar tvrdi sapun ostavlja kožu čistom, mekom i glatkom. To je brand broj 1 preporučen od dermatologa u SAD-u, Kanadi i Francuskoj, a snažno ga podržavaju dermatolozi širom svijeta.

Već 20 godina, Dove radi na tome da ljepota postane pozitivno iskustvo kroz klinički superiorne proizvode koji nude pravu njegu i pomažu osloboditi žene i sljedeće generacije od uskih ideala ljepote.

Ali Dove-ova briga ide dalje od samih proizvoda i njihovih sastojaka.

Misija 

Dove brine o utjecaju koji proizvodnja njihovih proizvoda ima na planet i nastoji postići bolji, održiviji način postojanja. Brine o svim ženama. Želi redefinirati standarde ljepote i pomoći svima da pozitivno dožive ljepotu i tjelesnu sliku.

Od pokretanja projekta Dove Self-Esteem 2004. godine, Dove je predan poduzimanju konkretnih koraka za promjenu standarda ljepote kroz edukaciju o tjelesnom samopouzdanju, kako bi sljedeće generacije mogle postići svoj puni potencijal. Projekt Dove Self-Esteem najveći je svjetski pružatelj edukacije o tjelesnom samopouzdanju. Do sada smo pomogli više od 114 milijuna mladih ljudi u 153 zemlje, a ostajemo predani dosezanju više od 250 milijuna mladih diljem svijeta do 2030. godine.

“Žene su oduvijek bile naša inspiracija. Od samog početka, potpuno smo posvećeni pružanju vrhunske njege svim ženama i slavljenju različitih oblika ljepote u našem oglašavanju.

Kao dio kampanje Dove Campaign for Real Beauty iz 2004. godine, prikazali smo slike stvarnih žena koje predstavljaju širu sliku ljepote. Od tada, zajedno s generacijama žena, Dove je pomogao proširiti definiciju ljepote.

Naša predanost redefiniranju ljepote ostaje ista, i nastavit ćemo koristiti reklamne kampanje kao priliku za izazivanje stereotipa i slavljenje onoga što žene čini jedinstvenima.

Pozivamo svaku ženu da nam se pridruži. Promijenimo ljepotu. Zajedno.”

Žene se prečesto procjenjuju na temelju njihovog izgleda zbog nerealnih standarda ljepote. To stvara anksioznost i može ih spriječiti da ostvare svoj puni potencijal, onako kako ga same definiraju.

Već više od 20 godina, Dove radi na tome da ljepota bude izvor samopouzdanja, a ne anksioznosti. Dove vjeruje da ljepota nije definirana oblikom, veličinom ili bojom – ljepota je osjećaj da ste najbolja verzija sebe. Autentična. Jedinstvena. Stvarna. Svatko bi se trebao osjećati ugodno u svojoj koži.

Dove nastoji pozvati sve žene da dožive ljepotu po vlastitim uvjetima, nudeći vrhunske proizvode za njegu koji im daju snagu da odaberu svoju verziju ljepote.

Stvarna ljepota uvjerljivija od ljepote na društvenim mrežama.

Prikazuje se svih 6 rezultata

Nema proizvoda u košarici!
0